ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור
לחברות פיננסים והייטק

"אם הייתי נותר עם דולר אחד בכיס, הייתי משקיע אותו ביחסי ציבור" (ביל גייטס, מייסד מיקרוסופט)

לתכנן. לדייק. להקשיב. לעשות. 

זה המוטו שלנו בכל הקשור לניהול הפעילות התקשורתית של לקוחותינו. 

למה זה חשוב?

מיתוג של חברות ותדמיתם של מנהלים ומנהלות נבנים פעמים רבות באמצעות אופן הצגתם בתקשורת. לכן, יש חשיבות מכרעת לדרך העברת מסרים לגורמים השונים בארגון ומחוצה לו: לקוחות קיימים, לקוחות פוטנציאלים, שותפים ועובדים. 

איך?

חברתנו מתמחה בניהול פעילות תקשורתית של חברות בתחום הפיננסים וההייטק בהתאם לאסטרטגיה שנבחרת בהחלטה משותפת, ובהלימה למטרות העסקיות של הארגון.

פעילות זו כוללת עבודה שוטפת מול עיתונאים, תדרוך של מנהלי החברה, ייזום מאמרים וכתבות, עריכת וכתיבת תכנים המופצים לתקשורת ועוד.

העבודה מתבצעת תוך הקפדה על מקצועיות, אמינות ושמירה על סודיות.

עבודות נבחרות